piątek, 18 kwietnia 2014

HELLO EVERYBODY! I HATE MYSELF.

Witam ~ ♥
Pseudonim, Nicho. Sama się tak nazwałam.
To już drugi mój blog, na wcześniejszym mam zbyt wiele porażek. Teraz, zaczynam coś w rodzaju nowego rozdziału.
Mam ogromny problem z akceptacją siebie. Nienawidzę całego ciała i części duszy. Od września poprzedniego roku, przyjaźnie się z Aną. Za Nami wiele kryzysów i poważnych kłótni, ale ostatecznie: wybaczyła mi :3
Ważę 66 kg. Tyle co we wrześniu. W te kilka miesięcy udało mi się osiągnąć 57 kg.
WSZYSTKO SPIERDOLIŁAM.
Teraz mam zamiar naprawić swoje błędy i być chudą do wakacji,a potem przez całe życie.
Nie liczę kalorii,już nie.
Nie będę się zamęczać. Chcę jeść jak najmniej i czasem głodować.
Obym w końcu wyszła na prostą ..


"Kto wie, że popełnił błąd, a nie próbuje go naprawić, popełnia kolejny błąd" ~ Konfucjusz


4 komentarze:

  1. Mogłabyś zmienić tło albo czcionkę,bo trudno rozczytać :( Pozdrawiam! Nie poddawaj się i trzymaj się chudo!

    welovebonesandblood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, będę z tobą podczas twojej i mojej przemiany, zawsze masz w nas wsparcie. W końcu jesteśmy rodziną :** Powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń